ניהול מבנים משותפים

תוכן עניינים

ניהול מבנים משותפים

חברת ניהול מבנים משותפים יכולה להציע מספר שירותים חשובים המתאימים לקהלי יעד שונים.

חברת ניהול בתים משותפים

הבעיות מתחילות כאשר אנשים פרטיים אלו אינם יודעים לנהל את ועדי הבתים של המבנים בהם הם מתגוררים או מחזיקים בנכס. מעבר לכך, מדובר באנשים ללא ידע מוקדם בתחום השכרת דירות או עריכת חוזים משפטיים. עבורכם, השאלה החשובה היא לא למה אתם צריכים שירותי ניהול דירות, אלא ממי אתם צריכים לקבל את זה.

במילים אחרות, חברת ניהול מבנים משותפים, מציעות שירותים לכל מי שאין לו זמן להתעסקות, כאבי ראש וטרדות.

שירותי ניהול מבנים משותפים שונים: אז איך זה עובד?

דמי ניהול נגבים על ידי החברה המספקת שירותי ניהול נכסים ובתים משותפים חיוניים שונים. זה עובד אם אתה רוצה שירותים ארגוניים, אז אתה צריך לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר מסודרת. המחיר כמובן נקבע על ידי החברה בהתאם לכמות הדירות, סוג המבנה, מורכבות הניהול והקשיים הכרוכים בכך.

ניהול דירה יכול גם לאפשר הפרדה ברורה של שירותים. השירותים השונים מסווגים כדי להראות למשל את ההבדלים בין תיווך ואחזקה, הנהלת חשבונות והתנהלות מול רשויות וכמובן הבדלים משפטיים. בפועל, בעלים יכולים להעביר את האחריות לטיפול בנושאים אלו לנציגי חברת ניהול הדירות ולשלם להם עמלה עבור עבודתם.

מהם היתרונות של חברת ניהול מבנים משותפים?

·      ניהול וגביית חשבונות ותשלומים –

ניהול בניינים משותפים כרוך בניהול חשבונות ועד הבית, גביית תשלומים בזמן ולעיתים טיפול בדיירים המסרבים לשלם בזמן. כמו כן, מתבצעים תשלומים לספקים שונים של בתים משותפים (למשל: ניקיון, גינון, בדיקה ותחזוקה של מעליות וכו'). ניהול הדיור המשותף מתואם באופן מלא עם ועד הבית הנבחר של המבנה המשותף. בתים משותפים בניהול מקצועי יכולים לצמצם משמעותית בעיות וחיכוכים בין דיירים ולהעניק לכם שקט נפשי.

·      טיפול בתקלות ושירותי תחזוקה שוטפים –

חברת ניהול מבנים משותפים דואגת לתיקונים לאורך כל השנה, קריאה מיידית ומטפלת בכל ההיבטים הקשורים למבנה ולחצר. (תקלות באינטרקום, החלפת נורות במקומות ציבוריים, טיפול בבעיות חשמל שונות, תיקוני צבע וגבס, תיקוני מערכות אינסטלציה ועוד).

·      תחזוקה שוטפת –

חברת ניהול ואחזקת בתים משותפים אחראית על הסדרת בעלי המקצוע הדרושים לתחזוקה שוטפת במערכות הדורשות בקרה ופיקוח שוטפים (למשל: מעליות, מערכות כיבוי אש, דודי חשמל ושמש, משאבות מים ועוד).

·      חצר בית וגינון –

חברת אחזקת בניינים מטפלת בחצר ובכל הקשור להשקיית הצמחים, בבית חדש החברה דואגת להקים את הגינה בשלבים הראשונים ולאחר מכן לטפל בה. בבניינים עם עציצים במבנה יש לבדוק באופן שוטף את מצב העציצים והאם יש צורך בהחלפה או ריענון שלהם.

·      ריסוס והדברה –

חברות ניהול בתים משותפים אחראיות על פעולות הריסוס וההדברה בהתאם לעונה או דרישות ספציפיות של ועד הבית – פעולות הדברה מתבצעות על מנת לשמור על המבנה נקי מחרקים ומזיקים.

·      ניקיון המבנה –

חברת ניהול מבנים משותפים ידאגו לצוות ניקיון מקצועי על מנת לשמור על הבניין תמיד נקי ומסודר בכל ימות השבוע.

חברה לאחזקת מבנים

לסיכום, ניהול מבנים משותפים בתמורה לעמלה הוא לרוב שירות משתלם מאוד.

כמו כן, ניתן לרכז את שירותי הניהול מול הדיירים ואת שירותי הניהול של ועד הבית תחת קורת גג אחת. במקרים אלו, קבלו הצעת מחיר ובדקו מה כלול.

 

 

Rate this post
כלי נגישות