חברת ניהול בניינים

תוכן העניינים

איזה סוגי חברות ניהול בניינים קיימות?

ישנן חברות רבות לניהול בניינים ומבני מגורים בישראל, אך השאלה הנשאלת היא במי לבחור? כידוע בניין המגורים שלכם הוא הנכס היקר ביותר שלכם, בחירה בחברת ניהול בניינים תאפשר לכם ליהנות מניהול ועד הבית בדרך יעילה יותר, תחזוקה טובה יותר, סביבת מגורים נקייה ומטופחת, גינה מטופחת וטיפול בכשלים כגון אינסטלציה, חשמל ועוד.

כל דיירי הבניין, בין אם דיירים ששוכרים את הדירה ובין אם בעלי דירות עצמם, מכירים את המושג "ועד בית". כידוע, "ועד הבית" הוא קבוצת נציגים של דיירי הבניין האחראים על הסביבה הציבורית של הבניין. עם זאת, ישנה דרך נוספת לתפעול וניהול בניין והיא נקראת "חברת ניהול ואחזקת נכסים" (או גם ועד בית חיצוני).

אז מה בעצם עושה חברת ניהול בניינים?

חברת ניהול בניינים בעצם, במילים פשוטות, נכנסת לתפקיד ועד הבית. במקום לשלם לועד הבית ולהיות אחראי על ניהול ואחזקת נכסיהם, הדיירים משלמים לחברה חיצונית ומשלמים לה שתטפל בכל נושא שקשור ברכוש המשותף וניהולו. החברה מנהלת וחוסכת את "כאבי הראש" של הדיירים ובמיוחד של נציגי ועד הבית.

כמו כן, ישנם מתחמי מגורים חדשים, והם חלק מאותן דירות שנעשו גדולות ומורכבות יותר לניהול. לא עוד מעליות רפויות בבניין ולא עוד קילוף חיצוני מדי חורף. מדובר בבנייני מגורים עם לובי יוקרה, חדרי כושר, בריכות שחייה, פארקים, חניה תת קרקעית, מערכות ספרינקלרים ועוד. בשל הקושי העצום שיש לדיירים בהתמודדות עם ניהול מבנים חדשים (ובחלק מהמקרים גם ישנים), קמו חברות ניהול מבני מגורים והחלו להציע את עצמן כפתרון יעיל מאוד לניהול מבנים או בניינים.

אך למרבה הצער, לא כל חברות הניהול עומדות בסטנדרט גבוה מספיק לניהול הבניין שלכם.

אז איך בוחרים חברת ניהול בניינים מומלצת?

ראשית, ודאו שחברת הניהול שתבחרו מותאמת ומכירה את סוג הבניין שלכם והמערכות הפועלות בו. חברת ניהול ואחזקת מבנים המנהלת בניין מגורים ישן בן 4 קומות ללא מעליות, לא בטוח שתנהל בצורה מקצועית בניין בן 25 קומות עם 2 או אפילו 3 מעליות, חניון תת קרקעי ומערכות מיגון ואבטחה חדישות. אם במערכות חדשות עסקינן, יש לדאוג מבעוד מועד אם המערכות הללו נבדקות, באיזו תדירות וכמה יעילות (לא רוצים לגלות בזמן אמת שהמערכת לא עובדת).

כדאי לבדוק את זמינות החברה, לנסות ליצור עימה קשר ולבדוק כמה זמן לוקח לקבל מענה מתאים.

מה הדבר הכי חשוב בבחירת חברת ניהול מבנים?

הדבר האחרון שמשלב את כל האמור לעיל, והדרישה הכי חשובה כשאתם מחליטים לשכור חברת ניהול בניינים, הוא שקיפות. חברת ניהול ואחזקת מבנים איכותית תדאג לדווח לכם על כל פעולה, גדולה כקטנה. וכך תוכלו לגלות אם הם מקצועיים ואמינים, ויהיו בשבילך ברגע האמת.

מדוע כדאי לכם לבחור בנו: ״קופרמן אחזקות״?

סמיון קופרמן, מנכ״ל החברה, מגיע מתחום האינסטלציה ואיתו גם ניסיון רב השנים באחזקת בניינים וטיפול בכשלים בזמן אמת. כחברה שמתעסקת בתחום הניהול והתחזוקה, אנו נספק לכם ניהול מקיף של מבני מגורים במחיר משתלם העונה על צרכיכם ודרישותיכם, תוך הקפדה על חווית שירות מצויינת! הגישה שלנו היא לראות קודם כל את הדיירים וכיצד למקסם את איכות החיים שלהם ולדאוג לרווחתם ושביעות רצונם. בנוסף, לספק להם סביבת מגורים בטוחה, איכותית ונעימה. לחברתנו ידע וניסיון רב בניהול ותחזוקה של בניינים. ידוע שאנו דואגים ומתייחסים לדיירים שלנו באופן אישי, אכפתי. אנו מנהלים תקציבים באחריות לתחזוקת מבנים, ייעול הוצאות ויצירת עתודות כספיות. כל זאת תוך שמירה על שקיפות מלאה והגשת דוחות שוטפים לפי הצורך.

5/5 - (1 vote)
השאירו פרטים ונחזור בהקדם!
כלי נגישות